سمینار معرفی مزیت‌های راهکار انبار مکانیزه‌ی بارکد و RFID

سمینار معرفی راهکار انبار مکانیزه‌ همکاران سیستم با حضور بیش از ۹۰ نفر از ۴۷ شرکت در دفتر مرکزی همکاران سیستم برگزار شد. در ابتدا مصطفی حسینی مدیرعامل شرکت  پایوند به بیان ماموریت های جدید این شرکت در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان همکاران سیستم با استفاده از فن آوری های نوین، پرداخت. پس از آن آخرین روندهای جهانی مدیریت موجودی در انبارها و فناوری‌های مرتبط با آن توسط حسن موسوی، مدیر محصول انبار و لجستیک برای مخاطبان تشریح شد. در ادامه آقای رجبی کاربر راهکار انبار مکانیزه در شرکت بستنی شاد، به تفاوت های قبل و بعد از اجرای راهکار انبار مکانیزه اشاره نمود. در ادامه، رویا عسگری مدیر محصول شرکت پایوند به معرفی راهکار انبار مکانیزه راهکاران و مزیت های آن برای سازمان ها به صورت عملی پرداخت.

سفارشی سازی این راهکار بر اساس پارامترهای مؤثر در حوزه کسب و کارهای تولیدی، بازرگانی، پیمانکاری و همچنین Best Practice های موجود بخش بعدی برنامه بود که توسط داود صلح جو، مدیر فروش شرکت پایوند ارائه شد. سپس آقای امینی مدیر برنامه ریزی شرکت سردساز خودرو به ارائه داستان موفقیت پیاده سازی راهکار انبار مکانیزه در شرکت شان پرداختند و در نهایت مسعود صادق پور عضو هئیت مدیره شرکت پایوند، بهره گیری از ابزار فرایار برای متناسب سازی رویه ها و قواعد خاص انبار سازمان ها را تشریح نمود.

از جمله مهم ترین شرکت های حاضر در جلسه، خوشگوار، بینالود، عالیس، سندن، فیروز، کوبل دارو، تلاونگ، فرآورده های غذایی سمیه، البرز دارو، سپهر الکتریک، پرشیا خودرو، پتروشیمی مهاباد را می توان نام برد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *