Aquamonitrix انقلابی در نظارت بر کیفیت آب از طریق راهکار Octave Edge to Cloud IOT شرکت Sierra Wireless

راهکار یکپارچه Octave شرکت را قادر می سازد در کمتر از 5 ماه یک ابزار تجزیه و تحلیل کیفیت را برای دستیابی به اطلاعات دقیق و در لحظه آب راه اندازی نماید.

شرکت Sierra Wireless  امروز اعلام کرد پروژه Aquamonitrix از راهکار ابری یکپارچه Octave شرکت  Sierra Wireless  برای اتصال از کلیه ابزارهای صنعتی استقاده میکند تا تجزیه و تحلیل اولیه کیفیت آب به منظور فراهم آوردن اطلاعات دقیق و در لحظه از سطح نیترات و نیتریت در آب شیرین و پساب را فراهم نماید.

Octave اطلاعات پیوسته دقیق و در لحظه را فراهم ، فروش و عرضه به بازار را تسریع و هزینه ها را کاهش می دهد.

پروژه Aquamonitrix  در همکاری دراز مدت شرکت SierraWireless  و پارتنرهای SierraWireless  از جمله LinkWave Technologies   و با استفاده از پشتیبانی منابع شرکت مادر ، آزمایشگاه های T.E  توانسته با استفاده از محصول Octave یک برنامه جدید کنترل از راه دور اینترنت اشیا را ایجاد کند تا مدیران صنعت آب را قادر سازد بلافاصله نسبت به رویدادهای آلودگی مربوط به نیترات واکنش نشان دهند و به آنها کمک میکند از جرایم ، آسیب به محیط زیست و از بین رفتن اعتبار جلوگیری کند. این برنامه همچنین امکان نظارت مداوم را فراهم می سازد . بنابراین دیگر نیازی نیست که رویدادهای آلودگی اپیزودیک شناسایی شوند . کابران می توانند داده های کافی را برای مدل سازی و درک بهتر منابع نیترات و نیتریت و رفتارهای آنی جمع آوری کنند و آنها را قادر می سازد به راه حل های بهینه مبتنی بر شواهد دست یابند.

Alan Staunton  سرپرست توسعه محصول جدید Aqumonitrix می گوید:

“فناوری ابتکاری Octave به ما کمک می کند هر چند ثانیه یکبار اطلاعات مهم در مورد کیفیت آب را به دست آوریم. با به دست آوردن اطلاعات به روز در مورد کیفیت آب ، مدیریت می تواند تصمیمات مبتنی بر داده را اتخاذ کرده و از رعایت مقررات اطمینان حاصل کند. ”

 

“علاوه بر این ، مصرف انرژی کارآمد Octave اجازه می دهد تا دوره های استقرار طولانی تر و نیازهای نگهداری کاهش یابد ، و یک راه حل با نظارت یکپارچه را فراهم می کند که مقرون به صرفه است.” با استفاده از Octave ، مهندسان شرکت Aquamonitrix مجبور نبودند هیچ زیرساخت اینترنت اشیا را از ابتدا بسازند و با هزینه قابل پیش بینی در کمتر از پنج ماه توانستند برنامه مانیتورینگ IoT را راه اندازی کنند. به گفته Olivier Pauzet معاون تولید و راهکارهای IOT شرکت SierraWireless  “Octave  به عنوان یک راه حل کامل ، نه تنها از طریق دستگاه های لبه شبکه ، اطلاعات را از سنسورهای Aquamonitrix استخراج می کند ، بلکه همچنین ارتباطات سلولی و عملکردهای ابری را فراهم می کند تا داده های سنسور را از طریق شبکه های سلولی کم مصرف به برنامه های ابری Aquamonitrix ، به صورت ایمن منتقل کند.” به گفته Andrew Newton  مدیر LinkWave Technologies “Octave اتصالات ایمن را از دستگاه های لبه شبکه به هر ارائه دهنده ابر یا برنامه مبتنی بر ابر مانند Azure Power BI امکان پذیر می کند. همچنین به شرکت ها امکان می دهد توسعه خود را ساده کرده و ریسک استقرار خود را کاهش داده تا بتوانند بر روی داده های خود و ایجاد برنامه های ابتکاری اینترنت اشیا متمرکز شوند.

” مانیتورینگ برنامه اینترنت اشیا مزیت انتقال داده در لحظه را برای کاربران فراهم میکند.

 Aquamonitrix دسترسی به اطلاعات در لحظه نیترات و نیتریت در سیستم های آبی را عملی و مقرون به صرفه می کند. بر خلاف تجزیه و تحلیل های در لحظه موجود ،  راهکار Aquamonitrix شامل مراحل جداگانه ایست که به آن اجازه می دهد نمونه های “کثیف” یا در سطح ابر دنیای واقعی را  بدون از دست دادن دقت یا عملکرد تجزیه و تحلیل کند . بعلاوه این سنسور در خارج از آب قرار دارد ، در برابر سوخت زیستی مقاوم و جمع و جور ، دارای وزن کم و قابل حمل است. هزینه های کل طول عمر آن نیز کم است زیرا برای راه اندازی ، بهره برداری یا سرویس دهی آن به مهارت فنی خاصی نیاز نیست. Aquamonitrix تاکنون در برنامه هایی استفاده شده است که شامل مدیریت حوضه آبریز ، نظارت بر برداشت آب خام ، بهینه سازی تصفیه فاضلاب و نظارت بر پساب است.

مرجع : https://iotbusinessnews.com    

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *