9 سوال مهم در انتخاب یک کارتخوان RFID

فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی (RFID) می تواند برای احراز هویت کاربر و کنترل دسترسی برای طیف گسترده ای از سیستم ها ، دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده قرار گیرد. در اینجا چند سوال مهم وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب یک کارتخوان RFID برای برنامه خود بپرسید:

1-کارتخوان مورد نظر چه فناوری هایی را پشتیبانی کند؟

کارت خوان عمومی برای نصب ساده و آسان به برنامه نویسان و توسعه دهندگان امکانات مناسبی می دهد.

2-کارتخوان سازگار با فن آوری های HID Prox و iClass مورد استفاده در ایالات متحده و فن آوری های Mifare و LEGIC مورد استفاده در اروپا است؟

تغییر کارتخوانهاییکه در حال حاضر در یک سازمان نصب است عملی نیست ، بنابراین باید کارتخوانهایی را انتخاب کنید که با هر دو استاندارد معروف سازگار باشند و در عین حال برای نیازهای تجاری شما بهینه هستند.

3-آیا کارتخوان از فن آوری های هوشمند مانند بلوتوث کم انرژی (BLE) و ارتباط نزدیک میدان (NFC) پشتیبانی می کند؟

فناوری های تلفن همراه برای احراز هویت کاربر و کنترل دسترسی ، یک ترکیب مناسب برای RFID است. کارتخوانهایی که از این فناوری ها پشتیبانی می کنند ، پلی را برای آینده ، افزایش عمر عملیاتی و جلوگیری از هزینه های جایگزینی فراهم می کنند.

4-کارتخوان در چند کشور قابل فروش است؟

گواهینامه های جهانی بدان معنی است که دستگاه های شما می توانند در مناطق مختلف و به شرکت های چند ملیتی فروخته شوند.

5-آیا کارتخوان از پیکربندی بدون تماس پشتیبانی می کند؟

پیکربندی بدون تماس، به طور معمول نیاز به جدا کردن کارتخوان از دستگاه برای ارتقاء و تنظیم مجدد را برطرف میکند و سبب صرفه جویی قابل توجه در وقت و هزینه تکنسین می شود.

6-آیا کارتخوان از پیکربندی از راه دور پشتیبانی می کند؟

پیکربندی از راه دور موجب صرفه جویی در وقت و هزینه تکنسین می شود تا همه واحدها به طور همزمان و بدون زمان و هزینه دستگاههای توزیع شده جداگانه را بروز رسانی کنند.

7-کارتخوان چقدر قابل تنظیم است؟

کارتخوانی که به برنامه نویسی های سفارشی اجازه می دهد ، می تواند طیف گسترده تری از برنامه ها را پشتیبانی کند ، چالش های کنترل دسترسی منحصر به فرد را حل کند و با تکامل فناوری ها و نیازهای مشتری به راحتی به روز شود.

8-آیا کارتخوان از فناوریهای پیشرفته امنیتی پشتیبانی می کند؟

با شناسایی خطرات جدید ، الزامات امنیتی بطور مداوم در حال تحول هستند. از کارتخوانی که از امنیت قوی پشتیبانی می کند، می توان برای طیف گسترده ای از برنامه ها و انواع مشتری استفاده کرد.

9-چه سطح پشتیبانی ارائه می شود؟

خدمات پشتیبانی فنی با کیفیت بالا و دائمی در صورت تقاضا، یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب یک کارتخوان مناسب است.

منبع: https://www.elatec-rfid.com

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *