کوچکترین برچسب کتانی قابل شستشوی RFID در جهان

 

شرکت فوجیتسو یک برچسب کتان RFID را برای استفاده جهانی راه اندازی کرده است. برچسب پارچه کتانی WT-A543 RFID،  30  درصد از نسل قبلی کوچکتر است و به راحتی می توان آن را در هر جایی قرار داد. طراحی مکانیکی جدید، مقاومت شیمیایی بهتری را ارائه می دهد در حالی که مقاومت و دوام بیشتری در اندازه کوچکتر ایجاد می کند.

فوجیتسو با بهبود کارایی و دوام برچسب RFID ضمن کاهش عرض، به تولید کنندگان این امکان را می دهد تا برچسب های خود را به راحتی در طیف گسترده ای از محصولات قرار دهند. استحکام و انعطاف پذیری بهبود یافته ، کارایی بالایی را برای پردازش کتانی های تخت فراهم می کند. اندازه کوچکتر این امکان را می دهد که WT-A543 RFID Tag Linen به طور مستقیم در هر نوع پارچه ، پوشاک یا منسوجات در جهان وارد شود. هنگام دوختن درزها ، برچسب 7 میلی متر غیر قابل مشاهده و غیر قابل توجه است. برچسب کتانی فوق العاده WT-A543 RFID فوجیتسو برای هر نوع کتانی مورد استفاده در هتل ها ، موارد بهداشتی ، کازینو ، غذا و نوشیدنی و … مناسب است.

 

 

برچسب های کتانی WT-A543 RFID فوجیتسو در صنعت بی نظیر است زیرا طراحی آنها امکان خواندن با چگالی بسیار بالا و دامنه خواندن کاملاً کنترل شده را فراهم می کند و به کاربران امکان خواندن دقیق موارد برچسب خورده را فراهم می کند. همچنین به کاربران امکان می دهد فرآیند های داخلی خود را بطور کامل مدیریت کنند نه اینکه فقط برچسب ها را قبل از حمل و نقل مانند سایر برچسب های کتانی بخوانند.

صاحبان پوشاک بهبود ردیابی دارایی و کاهش تلفات را مشاهده می کنند ، در حالی که هزینه های خود را با وجود بهبود گردش کار و کارایی بهتر پایین نگه می دارند. خواندن دقیق و مدیریت موجودی در پردازش پارچه و لباس را تا نزدیک به 100٪ بهبود می بخشد.

برچسب کتانی جدید WT-A543 RFID اکنون از طریق شرکای توزیع مجاز شرکت فوجیتسو در آمریکای شمالی قابل دسترسی است.

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *