جمع آوری داده های وسایل نقلیه به صورت 24 ساعته در سیستم های کنترل پارکینگ

 

ریدر RFID شرکت FEIG توانایی جمع آوری اطلاعات مربوط به عبور و مرور وسایل نقلیه در پارکینگ را به صورت 24 ساعته به ارمغان می آورد.آآو

امروزه گسترش  استفاده روزمره از پارکینگ ها (عمومی یا سازمانی) و تاثیرات اجتناب ناپذیر تکنولوژی در نحوه استفاده از آنها، باعث شده تا شرکت های مختلف اقدام به خلق نوآوری در جهت هرچه مکانیزه تر شدن سیستم های کنترل تردد وسایل نقلیه کنند.

یکی از نکات کلیدی در کنترل دسترسی و تردد وسایل نقلیه، قابل اعتماد بودن داده های جمع آوری شده است. هتل ها، پارکینگ ها و سایر امکانات مربوط به وسایل نقلیه برای اینکه بتوانند امنیت را برقرار کنند، مراجعین را تشخیص دهند و در نهایت بابت خدمات ارائه شده هزینه دریافت کنند، نیازمند جمع آوری اطلاعات تردد به صورت شبانه روزی هستند. ضمن اینکه همزمان با این موضوع کاربرانی که از این امکانات استفاده می کنند توقع سیستمی یکپارچه و بدون نیاز به استفاده از دست را دارند. هر گونه بروز اختلال در جریان برق یا سرویس های اینترنتی مربوطه، باعث ایجاد شکاف امنیتی و یا اطلاعاتی و همچنین نارضایتی مشتریان شده و به طبع آن تاثیرات منفی بر درآمد و اعتبار شرکت مربوطه را به همراه خواهد داشت.

یکی از قابلیت هایی که دستگاه ریدر شرکت FEIG ارائه می دهد، توانایی جمع آوری اطلاعات تردد وسایل نقلیه حتی در صورت بروز خطا در شبکه و یا سیستم کنترل دسترسی است.

این دستگاه که ID MAX.U500i UHF Vehicle Access Control Reader نام دارد، سیستم جریان برق از طریق شبکه (PoE) و همچنین کارکرد در حالت آفلاین را ارائه می دهد. این دستگاه با انجام تنظیماتی قابلیت این را دارد تا اطلاعات تردد را حتی در صورت قطع برق درون خود و یا دستگاه دیگری که به آن وصل است ذخیره سازی کند. با استفاده از نرم افزار مخصوص این دستگاه با عنوان MyAXXESS می توان تنظیمات مربوطه را روی دستگاه اعمال کرد، همچنین با اظافه کردن یک باتری پشتیبان به سیستم گیت تردد، می توان حداکثر زمان روشن بودن و کارکرد سیستم را ایجاد و رضایت مشتری را فراهم کرد.

تمام تلاش مهندسان شرکت FEIG این بوده است که بتوانند تمام ریدر های این کمپانی که در فضای بیرون و بدون سقف کار می کنند را طوری بسازند که حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری را داشته و بتوانند در شرایط مختلف دمایی بهترین و روان ترین کارکرد را داشته باشند که با این اوصاف این دستگاه ها برای استفاده در مکان های تفریحی عالی هستند. ضمن اینکه نصب و راه اندازی PoE بسیار ساده تر و کم هزینه تر است، چرا که نیاز به سیم کشی اضافه و استفاده از پریز برق را از بین می برد.

 

منبع: www.rfidreadernews.com

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *