پیوستن Blue Jeans به استفاده کنندگان از RFID

گفتن این موضوع سخت است که گفته شود عشق مایکل هاوزر در مورد جین به پایان می رسد در حالی که عشق خود را با تکنولوژی آغاز می کند.
کارآفرین ۲۵ ساله هلندی تنها ۲۰ ساله بود که خانه شلوار جین آبی(Blue Jeans) را به متراژ ۱۰۰ متر مربع ( ۱،۰۸۰ فوت مربع ) در زوترمیر ، در شرق شهرستان کوچک لاهه افتتاح نمود او در ابتدا کسب و کار خود را به عنوان یک فروشگاه آنلاین به نام هاوزر راه اندازی کرد، و زمانی که این کار را آغاز کرد ، مشتاق به پیدا کردن راه هایی بود که در آن با استفاده از تکنولوژی بتواند در این فروشگاه مشتریان بیشتری به خود جذب کند.. در این سال، هاوزر پذیرش پرداخت را با استفاده از Digi Byte ، یک نوع از رمزنگاری دیجیتال مشابه به Bitcoin آغاز کرد. علاقه هاوزر به چیزهایی که در اینترنت وجود داشت زمانی به وجود آمد که چاپگر رمزگذار زبرای RFID را خریداری کرد به طوری که او می تواند برای هر آیتم یک تگ RFID ایجاد و به صورت دستی آن را به لباسی که در حال ورود به موجودی فروشگاه است ضمیمه کند.

هاوزر می گوید در حال حاضر پنج دقیقه طول می کشد که با استفاده از این تکنولوژی هر روز تعداد موجودی فروشگاه را به دست آورد.. ” وی با استفاده از یک ریدر هند هلد که توسط Smartrac ساخته شده تگ هایRFID موجود بر روی لباس ها در فروشگاه را جستجو می کند ، هاوزر با Tofugear کار کرده بود و با ارتباط آن با سیستم RFID شروع به استفاده از آینه هوشمند و پلتفرم خدمات مشتری ، به عنوان نرم افزار گوشی های هوشمند در دسترس یا iOS یا گوشی های آندروید کرده است هاورز می گوید: “من همیشه علاقه مند به فن آوری های جدید هستم ، و می خواهم درآینده بیشتر روی فناوری های دیجیتال تمرکز کنم”

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *