همکاری Microsoft Azure با OpenCV

 

OpenCV.org ، ارائه دهنده جامع ترین برنامه درسی برای یادگیری Computer Vision به صورت آنلاین، با مایکروسافت غول جهانی همکاری می کند تا 100 ساعت وقت GPU را به هر یک از 2،000 دانش آموز تازه ثبت نام شده خود در دوره Deep Learning with PyTorch هدیه کند.

OpenCV.org متعهد است که آموزش هوش مصنوعی را در اختیار افراد قرار دهد و به نوبه خود یک نیروی کار جهانی ایجاد کند تا با مشکلات دنیای واقعی با راه حل های AI برطرف شود.

مجموعه ای از سه دوره ای که در حال حاضر توسط OpenCV.org ارائه می شود شامل موارد زیر می باشد:

  • Computer Vision I: Introduction
  • Computer Vision II: Applications
  • Deep Learning with PyTorch

دوره سوم شامل Deep Learning برای حل مشکلات Computer Vision است. علاوه بر آموزش دانش آموزان در مورد Deep Learning ، دانش آموزان ملاحظات عملی مورد نیاز برای آموزش موفقیت آمیز شبکه های عصبی عمیق را نیز شامل می شوند.

سخنان دکتر Mallik، مدیرعامل OpenCV:

OpenCV.org” مفتخر است که زمان دریافت GPU رایگان توسط Microsoft در Platform Azure خود را برای دانشجویان ما که در دوره Deep Learning with PyTorch ثبت نام کرده اند دریافت کند. پلت فرم مبتنی بر نوت بوک Azure برای مبتدیان آسان است و برای افراد متخصص هوش مصنوعی بسیار انعطاف پذیر است. مایکروسافت نه تنها تحقیقات هوش مصنوعی را به عهده دارد، بلکه ضمن ارتقاء استانداردهای باز، به دسترسی به آموزش هوش مصنوعی برای دانشجویان در سراسر جهان نیز کمک می کند. ما از تعهد مایکروسافت نسبت به جامعه منبع باز(Open Source) سپاسگزاریم.”

یک برنامه آموزشی موثر در هوش مصنوعی ، دانش آموزان را ملزم به دسترسی به منابع محاسباتی گران قیمت مجهز به واحد پردازش گرافیک (GPU) می کند. خوشبختانه برای دانش آموزان تازه وارد رشته Deep Learning with PyTorch ، مایکروسافت سخاوتمندانه 100 ساعت GPU را در بستر Cloud Microsoft Azure Cloud خود ارائه می دهد.

سخنان یکی از اعضای تیم Azure:

“ما در این دوره از همکاری با OpenCV هیجان زده ایم. Azure AI متعهد است که با حمایت مالی Azure تطبیق پذیری AI را آسانتر کند. امیدواریم که دانشجویان بتوانند هوش مصنوعی را کاملاً در عمل تجربه کنند. ما بهترین آرزوها را برای دانشجویان داریم.”

منبع:

https://opencv.org/opencv-org-and-microsoft-azure-partnership/

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *