شرکت پیشتاز طب زمان


درباره‌ی شرکت پیشتاز طب زمان

شرکت دانش بنیان پیشتاز طب زمان، با بیش از ۲۴ سال سابقه و تلاش مستمر، به عنوان یکی از پیشگامان و همینطور یکی از بزرگترین شرکت‌های زیست فناوری در زمینه تولید محصولات و کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی در ایران شناخته می‌شود. پیشتاز طب همواره تلاش کرده است تا در مسیر ارائه محصولات تشخیص آزمایشگاهی، در بالاترین سطح کیفی، همراه قابل اعتمادی برای جامعه آزمایشگاهیان کشور باشد. این شرکت در سال‌های فعالیت خود، با اکتشاف و قدم گذاشتن در مسیرهای تازه، اکنون سبدی متنوع با حدود ۸۰ محصول مختلف را در دست تولید دارد و همچنان در تلاش است تا با پایبندی به ارزش‌های بنیادین مجموعه، در مسیر ایجاد جامعه‌ای سالم‌تر، بیش از پیش تاثیرگذار باشد.

 

نیاز کسب‌وکار

به‌‌دلیل نبود هماهنگی مناسب میان واحدهای تولید و انبار محصول، اختلاف‌هایی در گزارش‌های موجودی انبار پدید می‌آمد که در نتیجه‌ آن نمی‌شد به صحت گزارش‌های دریافتی مابین شیفت‌ها اطمینان داشت. به‌علاوه، بروز خطاهای مختلف در بارگیری، روند انبارگردانی را کند و به ‌دست آوردن اطلاعات دقیق از موجودی انبار را دشوار و هزینه‌بر می‌کرد.

شرکت پیشتاز طب زمان برای بهبود روند عملیات انبار خود، نیاز به راهکاری بهینه داشت که بتواند علاوه ‌بر مکانیزه کردن این عملیات، دقت و ارزش افزوده را نیز بالا ببرد.

 

نتایج بهره‌گیری از راهکار مدیریت انبار مبتنی بر بارکد همکاران سیستم

با به‌کارگیری راهکار مدیریت انبار مبتنی بر بارکد راهکاران، اکنون در پیشتاز طب؛ پس از اتمام مراحل تولید، به هر کالا بارکد منحصر به‌ فرد تعلق می‌گیرد، عملیات ورود، خروج و سرشماری در انبار محصول به‌شکل سیستمی و به سرعت انجام می‌شود و اجرای فرآیندهای انبار دقیق‌تر و چابک‌تر شده است.

با به‌کارگیری این راهکار، شرکت پیشتاز طب زمان به اهداف زیر دست پیدا کرده است:

  • اطمینان کامل از کالاهای ورودی و خروجی انبار بدون مغایرت: با به‌کارگیری ترمینال دستی (Handheld) برای انجام فرآیند ورود کالاها از واحد بسته‌بندی به انبار محصول و خروج کالاها از انبار محصول مطابق مجوز بارگیری
  • ردگیری یک محصول خاص در انبار: با استفاده از هندهلد انبار
  • انجام سریع کارها: به وسیله ارتباط کاملا آنلاین با سرور
  • بهینه‌سازی سرعت و نظارت بر روند ورود و خروج انبار: با ایجاد فرم‌های سازمانی خاص در سیستم برای گزارش‌گیری از شیفت‌های کاری مختلف
  • سرعت‌بخشی به فرآیند انبارگردانی و مغایرت‌گیری کالا: با مکانیزه شدن تمام فرآیندها و به‌کارگیری هم‌زمان راهکار انبار و ترمینال دستی (Handheld)
  • تسهیل مدیریت انبارهای مختلف: با ردیابی در لحظه‌ تمام محصولات
  • ردگیری در لحظه بچ‌های تولید شده: با استفاده از عامل کنترل موجودی از نوع بچ

 

فرآیند ورود به انبار با فناوری بارکد؛ رفع مغایرت بین تولید و انبار محصول

با راهکار انبار مکانیزه، روند ورود و خروج کالا در انبار محصول به‌شکل مکانیزه و براساس مجوز (ورود و خروج) انجام می‌شودو به این ترتیب، از بروز خطا و ایجاد مغایرت، به‌طور چشم‌گیری جلوگیری می‌شود.

با استفاده از ترمیتال دستی (Hand Held) و با ثبت سند انبار بر اساس مجوز صادر شده، هرگونه بروز خطا، در لحظه مغایرت برطرف می‌شود. به همین ترتیب، در هنگام خروج کالا نیز کالاهای روی کامیون، بر اساس مجوز خروج صادر شده، با سرعت بالا خوانده می‌شود.