شرکت زعفران مصطفوی


مقدمه:

امروزه مدیریت حضور و غیاب و تردد پرسنل یکی از دغدغه های مهم سازمانها به منظور رعایت نظم و انظباط و افزایش بهره وری کارمندان می باشد. از اینرو بکارگیری یک دستگاه ثبت تردد مناسب و یک نرم افزار مدیریت حضور و غیاب و کارکرد با کارایی بالا از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

معرفی شرکت زعفران مصطفوی:

زعفران مصطفوی همانند بسیاری از تولید کننده های صنعتی بزرگ دنیا اهدافی چون رضایت مشتری، ارتقاء کیفیت، افزایش کمیت و کاهش قیمت را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به شرایط کنونی کشور و در راستای اجرای اهداف توسعه ای کشور عزیزمان ایران، ایجاد اشتغال و صدور تولیدات به سایر کشورها را نیز در برنامه خود قرار داده است و بر آن است تا با دستیابی به دانش و فن آوری روز جهان و ارائه کیفیت مطلوب تولیدات، آینده ای روشن را برای مجموعه تحت مدیریت خود رقم زند. ما اعتقاد راسخ داریم و خود را متعهد می دانیم که با تمام توان در نیل به اهداف از پیش تعیین شده تلاش نموده و محصولاتی ارائه دهیم که با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد، ضمن برآورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی به لحاظ کمی و کیفی، توان اقتصادی خود را با اتکا به تولیدات کارامد خود مستحکم تر نماییم و علاوه بر این خود را کانون آموزش و فراگیری سایر تولید کنندگان در این صنعت قرار دهیم.

ما به عنوان یک شرکت فعال در بزرگترین کشور تولید کننده و صادرکننده زعفران جهان، می خواهیم حامی و پرچم دار حرفه ای صنعت زعفران ایران در دنیا باشیم. می دانیم که موانع تجاری گوناگون، وجود تقلب و واسطه های متعدد و حضور رقبای مختلف، ما را با چالش های زیادی مواجه خواهد ساخت. ما در شرکت زعفران مصطفوی برای تحقق چشم انداز و رسالت خود عزمی راسخ داریم و رویکردهایی استراتژیک، بازارگرا، هم افزا و بین‌المللی اتخاذ کرده ایم. در همین راستا، نوآوری، تنوع در محصول و تمایز در خدمات را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌ایم. ما متعهد به نوآوری در کل زنجیره تامین زعفران؛ الگوگیری از برترین شرکت های جهان؛ بهره‌گیری از فناوری نوین فرآوری، انبارداری، توزیع و بازاریابی؛ رعایت ارزش‌های اساسی شرکت و توانمندسازی سرمایه انسانی خود هستیم. ما تلاش می‌کنیم بیشترین منافع تجاری، ارز‌آوری و اشتغال‌ زایی از «طلای سرخ ایران» را برای صنعت زعفران و مردم ایران به ارمغان بیاوریم.

 

نیاز کسب و کار:

  • یکی از مهمترین دغدغه ها دور بودن شعب از دفتر مرکزی و نیاز به مدیریت ایمن و از راه دور دستگاههای حضور و غیاب است.
  • نیاز به تجمیع اطلاعات تردد شعبه ها و محاسبه کاکرد آنها به منظور ارسال به سیستم حقوق و محاسبه حقوق ضروری می باشد.
  • اعمال قواعد خاص در زمینه ثبت و تایید مرخصی،ماموریت و مجوزها نیز یکی دیگر از نیازهای سازمان است.
  • سرعت بالای ثبت تردد و کیفیت مناسب سنسور اثر انگشت به جهت جلوگیری از ایجاد صف بخصوص در زمان ورود و خروج پرسنل بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • قابل اطمینان بودن دستگاه از نظر عملکرد، در شرایط محیطی متفاوت.

 

اهداف پیاده سازی:

مهمترین قابلیتهای نرم افزار تردد راهکاران :

  • امکان پیاده سازی فرمولهای کارکرد متنوع بر اساس نیاز مشتریان و سرعت بالای محاسبات کارکرد بخصوص برای سازمانهای با تعداد بالا
  • ارتباط مستقیم تردد راهکاران با سیستم کارگزینی و جبران خدمات راهکاران بدون نیاز به انجام کارهای دستی و ایجاد خطا
  • امکان تعریف شیفتها و تقویمهای متنوع اداری،نگهبانی،چرخشی
  • امکان اعمال گردش کار در کارتابل مدیران به منظور ثبت و تایید مرخصی ها،ماموریت ها و مجوزها
  • امکان سفارشی سازی کنترل فیلدها به کمک ابزار قواعد ساز
  • امکان مدیریت کامل سخت افزار و مشاهده آنلاین تردد،ثبت اطلاعات کارت و اثرانگشت پرسنل در نرم افزار تردد راهکاران

 

سخت افزار: Piofy

  • مدیریت از راه دور پایوفای با استفاده از مرورگر
  • سنسور اثر انگشت قوی با دقت و سرعت ثبت بالا
  • دستگاه کاملا بومی و ساخت شرکت فناوری های نوین پایوند همکاران سیستم با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا
  • امکان پشتیبانی از کارت های مختلف نظیر EM، Mifare و NFC
  • قابلیت ذخیره سازی بالغ بر 2 میلیون رویداد
  • قابلیت عملکرد صحیح در شرایط آب و هوایی مختلف

 

نتایج به کارگیری راهکار مدیریت تردد راهکاران با دستگاه حضور غیاب پایوفای:

پایوفای مجهز به وب سرور است و با توجه به دور بودن محل دستگاه از دفتر مرکزی، امکان مدیریت دستگاه از راه دور با استفاده از مرورگر را فراهم می سازد، بدین ترتیب می توان تنظیمات عمومی و حتی سطح دسترسی را از راه دور و با امنیت بالا انجام داد.

سنسور اثر انگشت این دستگاه کیفیت بالایی دارد و علاوه بر دقت، با سرعت بالای تشخیص و ثبت، از ایجاد صف در ورودی یا خروجی ها جلوگیری می کند.

پایوفای ارتباط مستقیم و آنلاین با تردد راهکاران دارد و تمامی ورود و خروج ها بصورت لحظه ای به سیستم تردد راهکاران ارسال می گردد. همچنین امکان مدیریت پایوفای و ارسال و دریافت اطلاعات کارت و اثر انگشت توسط راهکاران وجود دارد.

یکپارچگی تردد راهکاران با سیستم کارگزینی و جبران و خدمات سبب جلوگیری از دوباره کاری تعریف پرسنل و محاسبات حقوق می شود و همچنین خطای انسانی را به حداقل می رساند.

یکی از دغدغه های مدیران اداری کاهش زمان صرف شده بر روی اصلاحات تردد و کارکردی پرسنل است که بخش مدیریت حضور و غیاب روزانه تردد راهکاران این امکان را بخوبی فراهم می کند.

امکان تعریف شیفتهای مختلف اداری و چرخشی به همراه محاسبات کارکرد سریع و دقیق به سازمان کمک می کند که محاسبات حقوق پرسنل به درستی صورت گیرد و متناسب با نیازهای سازمان عوامل کارکردی از قبیل تاخیر و تعجیل یا اضافه کار و کسر و کار در این محاسبات دخیل باشد.

 

از زبان مشتری:

آقای هاشمی، کارشناس IT شرکت زعفران مصطفوی

  • یکی از مهمترین دغدغه های ما دور بودن شعب از دفتر مرکزی و نیاز به مدیریت ایمن و از راه دور دستگاههای حضور و غیاب و همچنین تجمیع اطلاعات تردد شعبه ها و محاسبه کاکرد آنها بود که با استفاده از این دستگاه نیاز ما کاملا مرتفع شد.
  • نکته دیگری که بسیار برای ما مهم بوده است، سرعت بالای ثبت تردد و کیفیت مناسب سنسور اثر انگشت به جهت جلوگیری از ایجاد صف بخصوص در زمان ورود و خروج پرسنل و همچنین قابل اطمینان بودن دستگاه از نظر عملکرد، به دلیل وجود شرایط محیطی مختلف بود که می توان به جرات گفت که در این موارد هیچ مشکلی نداریم.