داستان موفقیت گروه شرکت‌های درمان‌یاب


درباره‌ی گروه شرکت‌های درمان‌یاب

شرکت درمان‌ یاب در سال 1382 به‌منظور عرضه‌ی محصولات با بالاترین کیفیت در حوزه‌ی دارو و تجهیزات پزشکی پایه‌گذاری شد. این مجموعه شامل چهار شرکت درمان یاب دارو، درمان یاب سلامت پویا، درمان یاب پخش آریا و درمان یار آنی است که برای دسترسی سلامت همه‌ی ایرانیان در حوزه‌های دارویی، مکمل‌های غذایی و تجهیزات پزشکی با تامین‌کنندگان معتبر جهانی کار می‌کنند.

نیاز کسب‌وکار

با توجه به حضور شرکت‌های زیرمجموعه و پراکندگی اطلاعاتی میان آن‌ها، شرکت مادر به راهکاری نیاز داشت تا اطلاعات سازمان را یکپارچه و در لحظه کند. افزون‌‌بر این، میان انبار، کارخانه و شعبات مشتری فاصله بود و شرکت قصد داشت از گیت‌های تردد در ساختمان‌های این سازمان استفاده کند، هم‌چنین سیستم‌های کنترلی تشخیص چهره را در گیت‌های تردد به‌کار بگیرد.

اهداف پیاده‌سازی

  • دسترسی به اطلاعات آنلاین ترددها
  • اتصال به گیت‌‌های تردد سازمان و راهکار تشخیص چهره برای کنترل تردد
  • پیاده‌سازی مجوزهای اضافه‌ کاری
  • پیاده‌سازی شیفت‌های کاری مختلف
  • پیاده‌سازی شناوری‌های خاص

نتایج به‌کارگیری راهکار

با پیاده‌سازی و اجرایی شدن راهکار مدیریت تردد راهکاران، تمامی ترددهای سازمان در لحظه از گیت‌های تردد ساختمان‌های شرکت، انبار و کارخانه به‌شکل آنلاین قابل کنترل و مشاهده است. هم‌چنین تمامی قوانین پیچیده‌ای که در رابطه با عوامل کنترل کارکرد (مانند شناوری‌های بسیار خاص با زمان‌های متفاوت براساس سمت‌های مختلف سازمان) و مجوزهای اضافه کاری و شیفت‌های متعدد برای چهار زیر گروه این سازمان، عملیاتی و اجرایی شد و اکنون محاسبات پیچیده‌ی کارکرد به سهولت امکان‌پذیر است.